استخدامی شرکت نفت 1401- 1402

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از ثبت‌نام برای برگزاری آزمون استخدامی از 15 تا 24 اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، شرکت‌های تابع وزارت نفت به‌منظور تأمین نیروی انسانی متعهد، شایسته و توانمند در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و رشته‌های تحصیلی مختلف برای خدمت در بخش‌های زیرمجموعه، از محل مجوز استخدامی شماره ۸۰۲۹۶ مورخ ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۱ سازمان اداری استخدامی کشور، با برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی - تخصصی و روان‌شناختی و پس از طی تشریفات استخدامی (گزینش، طب صنعتی و…) اقدام به استخدام می‌کنند.

بر این اساس از تمامی فارغ‌التحصیلان واجد شرایط دعوت می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز، محل‌های خدمتی و دیگر جزئیات مربوطه از تاریخ ۱۴ اسفندماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام بارگذاری شده در سایت و مطالعه کامل و دقیق آن، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم از تاریخ ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

 

خبر های تکمیلی :

 

دفترچه آزمون استخدامی شرکت نفت همانند اکثر آزمون های استخدامی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر گردیده است. برای دانلود آن می توانید به این سایت مراجعه کرده یا از طریق لینک زیر فایل را دانلود نمایید:

 

دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت 1402

 

خرید منابع آزمون استخدامی وزارت نفت 1402 مهندسی نفت

 

خرید منابع آزمون استخدامی وزارت نفت 1402 مهندسی شیمی

 

خرید منابع آزمون استخدامی وزارت نفت 1402 مهندسی مکانیک

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید